לאחר 15 שנה בעולם הפיתוח העסקי, היזמות והשיווק וחמשת השנים האחרונות בהן ניהלתי את השיווק והמכירות של-AGAS, חברת אינטגרציה בתחום מערכות מידע, אני יוצא לדרך חדשה  וחוזר לתחום הייעוץ הארגוני הפעם מזווית חדשה ומעניינת שתשלב את כל מה שלמדתי עד כה!

לאורך כל הקריירה היה לי חשוב שהעבודה תהיה מהנה, שיחסי האנוש יהיה טובים ובכלל, בין אם מדובר בלקוחות, ספקים או קולגות, שחוויית העבודה איתם תהיה חיובית. הבנתי שכך גם רצונם הנסתר של הלקוחות, לא רק מוצר טוב, לא רק שירות טוב, אלא חוויה טובה, חיובית, רספונסיבית, עקבית, אנושית.

בהיותי גם משורר (חפשו מזיגה של דיו ורוח בגוגל או בפייסבוק) , ניסיתי לעשות זאת בכלים הבין אישיים שניחנתי בהם. עם הזמן הבנתי שלהיות חיובי באופן אישי זה לא מספיק. בכדי שחוויה תהיה חיובית באופן עקבי, צריך שמערכות ומנגנונים של הארגון יעוצבו מראש לצור ולאפשר סביבה חיובית ברת קיימא (גם חיובית וגם רווחית בכדי שתוכל להתקיים לאורך זמן).

במילים אחרות הבנתי שבעסקים כמו באגדות צריך לשאוף לאושר ועושר עד עצם היום הזה.

אני אומנם רואה עצמי בראש ובראשונה כאיש של אנשים אבל במקום שני צמוד מאוד – איש תהליכים ומערכות מידע. לכן, מיקדתי את עיצוב השינויים הארגוניים, מערכות המידע והתרבות הארגונית מנקודת המוצא של יצירת חוויה חיובית ואנושית ברת קיימא.

את התובנות והשיטות שפיתחתי אני רוצה היום לחלוק עם אנשים ועסקים נוספים. לכן  אני משיק רשמית את פרי-ירוק יועצים, חברה שתעסוק בסדנאות, ייעוץ ארגוני וליווי עסקי במטרה ליצור חוויה חיובית בכל אינטראקציה.

למי שמעוניין לשמוע עוד על התשוקה החדשה שלי או סתם רוצה לשמור על קשר יש לי מייל ומספר טלפון חדש:

מאחל אושר ועושר,

ערן קולרן

Eran@PreGreen.co.il

054-6646280