כאשר אומרים את המילה מיתוג, רבים חושבים מייד על לוגו או עיצוב נייר מכתבים. המותג הוא הרבה מעבר לעיצוב גראפי. ההגדרה הקלאסית של מותג, הינה אוסף הרשמים והקונוטציות הנובועות מאינטראקציה עם חברה או מוצר. הרשמים והקונטציות נוצרים, בכל מקרה בין אם החברה מצליחה לתכנן ולהשפיע עליהם לבין אם לא.

תהליך המיתוג צריך להתחיל בהבנת המיקוד של העסק, ערכי הליבה, והחזון ואלה הן החלטות אסטרטגיות ממעלה ראשונה. לעיתים אנו נדרשים לנתח נתונים כספיים ולתשאל לקוחות בכדי למצוא את המיקוד הנכון עבורינו לפני הגדרת הדרך. אחרי הכל השפעה על חוויית הלקוח או כל אדם הבא במגע עם החברה תצרוך שימוש במשאבים, כסף, זמן וידע. הצלחתינו במיזם זה תלויה ביכולת שלנו למקד את פעילותינו העסקית ואת במסר קצר וקולע למוצרים הנכונים.

כשהשיווק מוצלח אין צורך בלמכור, המוצר מוכר את עצמו.

בסדנאות “לב הזהב” אנחנו משתמשים בשיטות בדוקות לזהות ולהחליט על “לב הזהב” של העסק. לב הפעילות, והמומחיות המביא לקוחות ויוצר או עתיד לצור את זרימת ההכנסות של העסק.

מנתחים נתונים של מרכזי רווח שונים

עורכים שיחות ומתשאלים לקוחות.

מגדירים חזון המהווה מניע לכל פעילות החברה

מפתחים מסרים התואמים את ערכי החברה

אסטרטגיית פעולה לשיווק המסרים

סגמנטציה של השוק – למי אנו רוצים לשווק, מיהו הלקוח האידאלי.

ישנן חברות בהן התהליך נעשה אחד-על-אחד אל מול היזם או המנכ”ל אך אנו מעודדים חברות לערב כמה שיותר אנשי מפתח שיוכלו להירתם למאמץ ולהיות חלק בעשייה שתבוא אחרי המיתוג. לעיתים נגלה שעובדים, לקוחות ומנהלים רואים בעין שונה את מיתוג החברה והדעות של כל גורם בעל עניין יכולות להיות בעלות ערך רב בהמשך הדרך.

זרוק לנו משפט אודות האתגר שלך בטלפון או בטופס והתחל את המסע אחר “לב הזהב”.