כל מסע מתחיל בצעד אחד ראשון…

הטעות השכיחה ביותר של עסקים  בתכנון תהליכים בארגון היא התחלה מתוך המבנה הארגוני.

עסק שמעוניין להיות ממוקד לקוח חייב להתחיל את התהליך מנקודת המבט של הלקוח שלו, להבין מה מניע אותו ואיך יוכל לעמוד בצפיות. לאחר שהבין כיצד יראה התהליך האידיאלי בעיניי הלקוח יוכל לגזור ממנו את התהליך העסקי הנכון.

בסדנת מסע לקוח אנו מסייעים לעסקים להרכיב את “משקפי הלקוח” ולראות כל תהליך עסקי מתוך נקודת מבטו של הלקוח, תוך דגש על מניעיו הרגשיים, החומריים והשכלתניים.

הסדנה מעודדת את המשתתפים לראות את נקודות האינטראקציה עם הלקוח  ובעיקר את כאביו של הלקוח כ”רגעי אמת” בהם קיימת הזדמנות לשינוי, ליצירת חוויה חיובית ולבניית מערכות יחסים.

  • הדרכת “הרכבת משקפי לקוח”
  • זיהוי ותאור פרופילים שונים של לקוחות
  • הצגת כלי המיפוי והתמקדות במסע לקוח מסוים
  • זיהוי בעלי העניין והסמכות בכל תהליך
  • בחינת המצב הקיים בדיאגרמת מסע הלקוח
  • זיהוי “רגעי אמת” ונקודות כואבות כהזדמנויות לשיפור החוויה
  • יצירת מסע לקוח אידאלי
  • הפקת תוכנית פעולה, תהליכים עסקיים
  • מה צריך לקרות במערכות המידע?

מוכנים להרכיב את משקפי הלקוח? צרו קשר לקבלת הצעה.